Witam Wszystkich,
Podłączyłem autko na zimnym silniku do kompa i o to co się urodziło:
17705 Ciśnienie ładowania - upływ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16687 Brak zapłonu cylinder 3
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Błąd 17705 wiąże się najprawdopodobniej z koniecznością wyczyszczenia przepustnicy (samochód na zimnym silniku potrafi mi się zadławić tak że muszę go zgasić i odpalić i wszystko jest ok, rozumiem że przepustnica się przytyka) i z tym sobie pewnie poradzę ale nie wiem o co chodzi z tym zapłonem. 2tys km temu miałem wymieniane wszystkie cewki (załapałem się na akcję w serwisie) i świeczki (NGK). Auto nie ma instalacji gazowej. Samochód zachowuje się całkiem normalnie. Bardzo proszę o podpowiedź co może być przyczyną tych błędów.
Przyznam się ze od tej operacji nie podłączałem samochodu do kompa. Wydawało mi się że w serwisie wszystko zrobili jak trzeba. Mam skasować błędy i problem się nie pojawi?
ECU robi samoadaptację a kasowanie błędów przywraca nastawy podstawowe, spróbuj i sprawdź czy ponownie występują.
Gdy powróci 17705, to nie tylko brudna przepustnica, sprawdź wszystkie przewody ciśnieniowe, zrób logi kanałów 115 i 118 od 1500rpm do odcinki. Będzie widać czy są nieszczelności. Na clubtt.pl jest topic jak sprawdzić szczelność układu
Ale przy wypadaniu zapłonu i innych dziwnych przypadkach ten bład potrafi się pojawić niejako przy okazji. Mi się pojawiał czasami gdy szwankowała wtyczka przy przepustnicy. Po usunięciu zanikania styku we wtyczce błąd nie powrócił.
Komentarz